Mieszanina stylów
Styl, z jakim wykonano nadwozie auta, zdecydowanie narzuca off-roadowe skojarzenia - zwłaszcza, że mamy do czynienia ze 185-centymetrowym prześwitem. Równocześnie Vitara wzbogacona jest o takie szczegóły, jak chromowane listwy bocznych drzwi, tylny spoiler, 17-calowe alufelgi i przyciemniane tylne szyby. Trudno powiedzieć, czy podobne dodatki lepiej sprawdzają się w terenie czy w ulicznym korku, ale raczej stawiamy na to drugie. Trzeba oczywiście nadmienić, że podstawowa wersja wyposażenia, czyli Comfort, prezentuje się już mniej “bogato”.Zachęcające wnętrze
Jeśli chodzi o wnętrze samochodu, raczej nie ma na co narzekać. Kierowca ma dla siebie wystarczająco dużo przestrzeni, spodobać mu się powinno także wysokie siedzisko, umożliwiajace dobry widok na drogę. Fotel jest odpowiednio dopasowany do nawet największej sylwetki, jazda Vitarą będzie więc dla kierowcy jak solidny odpoczynek. Trochę mniej komfortowo jest na tylnych siedzeniach, ale mimo to nadal wygodnie.Kłopoty mogą mieć jedynie osoby wyższe niż 1,80 m (w wersji z oknem dachowym, które odrobinę ogranicza przestrzeń).
Problemu nie powinna sprawiać też deska rozdzielcza, która jest czytelna i łatwa w obsłudze. W najdroższej wersji użytkownik otrzymuje do dyspozycji nawigację i ekran dotykowy, który, znając angielski, można obsługiwać głosowo. Bardzo dużym plusem Vitary jest przestronny bagażnik, mieszczący aż 370 litrów. W wersji Premium dostępna jest także podwójna podłoga, która jeszcze bardziej powiększy jego pojemność.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz