Lekki...
SMG Buggy to typowy pojazd do ekstremalnej jazdy po bezdrożach - to jest jego głównym przeznaczeniem. Przede wszystkim nadwozie jest niskie, aerodynamiczne i lekkie. Ramą konstrukcyjną są rury, natomiast poszycie zostało wykonane z włókna węglowego oraz kevlaru. W ten sposób cały pojazd waży zaledwie 1450 kg, czyli o 400 kg mniej od Toyoty.i skoczny
Dużą zaletą pojazdu jest miękkie zawieszenie, na które składają się podwójne wahacze poprzeczne oraz po dwa amortyzatory BOS na koło. Daje to imponujący skok zawieszenia, wynoszący 45 cm. Dzięki temu Buggy świetnie radzi sobie na dużych hopach i podczas podjazdów na wydmy. Małysz znów poskacze, gdyż Buggy potrafi przelatywać na wydmach z prędkością nawet 100 km/h. Samochód jest także znacznie szerszy: rozstaw kół wynosi 2045 mm (Hilux = 1850 mm). Na trudnym terenie przydadzą się też opony. Pojazd posiada zestaw 37-calowych opon BF Goodrich na obręczach prasowanych z lekkiego stopu o rozmiarze 17” x 7,5”. Ciśnienie w oponach można zmieniać nie wychodząc z kabiny - jednym przyciskiem na kierownicy.Potężna maszyna
Wreszcie mocarna jednostka napędowa.Silnik Buggy to benzynowy V8 o pojemności skokowej równej 7000 cm3 - to o 200 ccm więcej od Toyoty Hilux. Buggy osiąga moc maksymalną 425 KM, co brzmi imponująco przy niecałych 350 KM poprzedniej maszyny Małysza.Czy nowy, mocniejszy i sprawniejszy pojazd zespołu Orlen Team sprawi, że wyprzedzimy rywali? SMG Buggy świetnie radzi sobie na pustyni, ale Rajd Dakar to także inne odcinki, które wycisną z kierowców siódme poty. Oprócz osiągów maszyn liczy się także ich niezawodność, sprawność całej ekipy serwisowej no i przede wszystkim umiejętności rajdowców.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz