czwartek, 22 stycznia 2015

Mitsubishi Pajero - niezawodność i elegancja

Mitsubishi Pajero Wagon Instyle AT w roczniku modelowym 2015 przede wszystkim zmodernizowano od strony wizualnej. Nową stylizację można zauważyć w wyglądzie nadwozia oraz wewnątrz samochodu. Czym zaskakuje nowe Pajero?

Nowa stylistyka obejmuje przód samochodu, w którym poprawiono wygląd grilla oraz zamontowano w zderzaku światła LED do jazdy dziennej. Z tyłu natomiast zmieniono osłonę koła zapasowego. Nadwozie jest dostępne w siedmiu wersjach kolorystycznych.


Wewnątrz zaskoczą nas skórzana tapicerka na fotelach i również skórzane obicie kierownicy oraz gałki drążka zmiany biegów. Pajero został wyposażony w nowoczesny system audio Rockford Fosgate 2 DIN z ciekłokrystalicznym dotykowym wyświetlaczem, a także zestaw Bluetooth ze sterowaniem w kierownicy.

Z nowoczesnych, przydatnych technologii warto wymienić system monitorowania ciśnienia w oponach TPMS. Podróż mają ułatwić elektrycznie regulowane siedzenia kierowcy i pasażera, systemy stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji, ABS i EBD, a w parkowaniu pomogą kamery cofania oraz elektrochromatyczne lusterko wsteczne.

W nowej wersji Pajero zadbano o bezpieczeństwo wyposażając samochód w 6 poduszek bezpieczeństwa: czołowe, boczne i kurtynowe razy dwa, bo zamontowane także na tylnej kanapie.

Pod maską znajduje się jednostka o mocy 200 KM i pojemności 3,2 l. Pajero jak na pożądny samochód terenowy przystało posiada napęd 4x4 Super Select z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego oraz 5-biegową skrzynię INVECS-II, wyposażoną w sekwencyjny tryb Sport Mode, przez co samochód dostosowuje się do stylu jazdy kierowcy. Pajero to trochę więcej niż luksusowy SUV: głębokość brodzenia wynosi 700 mm, 35-stopniowy kąt natarcia i 45-stopniowy kąt pochylenia.

Mitsubishi Pajero Wagon po liftingu jest dostępna w wersji pięciodrzwiowej. W marcu tego ręka na rynek trafi również wersja o trzech drzwiach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz